Gulenay1234 Arkadaşlar merhaba bebeğime kirli sepeti aldım bizimkinden ayrı bizimkilerle aynı yerde olması hijyenik olmaz diye.Aldığım sepet de çok hoşuma gitti odasında filan mı kullansam dedim ayrıca başka sepet alırım dedim sizce😂
ilkannelikkk Gulenay1234 yıkanınca hepsi hijyenik oluyo zaten ama heves etmiş almışsınız hayırlı olsun 🌼
Bilge44 Gulenay1234 Çok beğendim güle güle kullansın inşallah. Ben de düşünüyorum böyle bir şey almayı bizimkilerin içinde kalmasın 🥰🦄⚘
masalsmomm Gulenay1234 cok iyi yapmıssınız benim kızım 5 yasında hala ayrı sepete koyarım kirlilerini,ayrıca kıyafetlerinide hala ayrı yıkarım bebek deterjanı ve yumusatıcısı kullanırım
Lulemom Zaten ayrı olmalı bence. İyi yapmışsınız. Bende alıcam bi tane ama istediğim gibi bulamadım bi türlü
Gulenay1234 Lulemom bunu beğendim çok hoşuma gitti odasına kpymayı düşündüm 😂😅😅 ona da ayrıca sade bi şey alırım banyoya dedim😂
gamzosgamzos Kizim 15 aylik onun hala kirli sepeti ayridir cok guzel Rabbim hayirlisiyla bol bol kakali kusmuklu kiyafetler doldursun icini inşaAllah 😂😂😂
NAZ2333 Gulenay1234 iyi yapmissin bende alicam ama bu sanki cok buyuk fotoda mi oyle gerci gunde kim bilir kac takim degistircez allah saglik versin saglikla alalim kucagimiza bi o kaldi bizim her seyi hazir
Cemre_61 Gulenay1234 bende ayrı aldım minik minik kıyafetleri kendi kıyafetlerimizin arasından bulup çıkartmakta zor olacaktı o yüzden ayrı olması daha kullanışlı bence de 🥰🥰 çok sevimli rabbim sağlıkla gelmelerini nasip etsin
Gulenay1234 Cemre_61 evet canım hem öyle hem ciltleri çok hassas diye böyle ayrı bir sepet daha iyi olacak ☺️Teşekkür ederiz canm🌺🌺🙏amin inş hepimize 🌸