Feyzaflz Hayir bende daha önce düşük yaptgm için cok kötü bsey yani biliyorum. Daha önce burda okumuştum ilk 3 ay bebek gelişim aşamasında olduğu için bi arkadaş oruç tutarken bebeği gelişmediği için maalesef düşük yapmış. O yüzden söylemek istedim aslinda karışmam böyle şeye ama ne biliyim umarim yanls anlamaz.