SevgiErcan Arkadaşlar 8+5 haftalık hamileyim ama mide bulantım hala devam ediyo sizde de var mı hala bulantı iştahsızlık
Tubagrnc Merhaba canım SevgiErcan bende 8. Haftadayım senin aksine hiç bulantım kusmam olmuyo aksine iştahım çok açıldı sürekli midem kazınıyor umarım en kısa sürede geçer bulantıların ama kişiden kişiye değişiyor malesef
SeherHidayet SevgiErcan kişiden kişeye değişen bi durum ni de bulantısı 3 4 aylık olana kadar sürebilir . Bazıların da hiç olmuyo bazıların da doğum olana kadar bile devame diyo. İnşallah çok çekmezsin bulantıdan
SevgiErcan Tubagrnc bak benim midem de kazınma oluyo çok hemde anan mide bulantım önüne geçiyo yemek yiyemiyorum kazınıyo daha bitirdi beni
Makbuss Tubagrnc ayni ben vala desene bizlere masallah bazen acaba hersey yolundami diye suphe ediyorum insallah hep boyle devam ederiz Rabbim saglikli hayrli bebisler versn bizlere 😊
gizemlianne Canım doktoe bulantın olması iyi bebeğin yaşadığını gösterir dedi tabi olmamasıda bebek yaşamıyo demek değil