DNZMHMHT soğuk sıkım hindistan cevizi yağı ve tatlı badem yağı kullanıyorum ben, 37.haftamdayım çok şükür hiç çatlağım oluşmadı 🙏 sabah hindistan cevizi yagı, akşam yatmadan da badem yağı sürüyorum, deneyebilirsiniz. Biraz erken başlamış kaşıntılarınız, o haftalarda göbek büyümüş olmuyor pek. İsterseniz doktorunuza da bir sorun, başka bir sebepten de kaşınıyor olabilirsiniz