Ilknuravci Kızlar 14+3 gebeyim . 1 haftadır belimde agrı var 1 2 saat olmuyor sonra bi daha ağrım oluyor. Ve bide karın ağrısı sanki bağırsaklarıma kramp girer gibi sizce erken doğumla bir alakası var mı böyle bisey yaşayan var mı ??
glesra Ilknuravci canım kontrolüne ne kadar var bilemem ama geçmeyen uzun ağrılarsa kesinlikle doktorunla iletişime geç