Kızlar merhaba 20 haftadayım 2 haftadır kalp atışı gibi bebeğimi hissediyordum ama bugün neredeyse hiç hissetmedim sola sağa yatıyorum belki hissederim diye ama yok :( aklıma kötü şeyler getirmek istemiyorum sizde durumlar nasıl? kötü bir şey olsa illa ki belirtiler olur anne de değil mi? 😕