Hanımlar merhaba
13 gün önce doğum yaptım. Bebişim beni çok emmiyor ama zorla da olsa emzirmeye çalışıyorum kalan sütü sağıp içiriyorum falan. Sorun şu ki doğumdan 13 gün geçmesine rağmen hala kolostrum geliyor normal süt gelmiyor. Böyle durumla karşılaşan oldu mu? Normal süt gelir mi