ebruaren zaten 35 haftaya kadar tek bir doktora gittim onda da sıkıntı yasadım 2 3 farklı sıkıntı sonra bi doktora devam ediyordum ta kiii ölcümler sürekli geriliyordu ama bi sıkıntı yok dendi hatta dogum tarihim 22 hazirandı en son adete görede son zamanlarda bu tarih 3 temmuza kadar gitti bebek hep 1 2 hafta geri hatta gecen cumartesi 5 hafta geri cıktı bende bugün evime yakın cihazı iyi bi hastaneye gittim son duruma göre gayet saglıklı hatta 17 haziran cıktı dogum tarihi yani siz olsanız ne yaparsınız gercekten suan soklardayım gülsem mi aglasammı🤷🏻♀️