Sudee9 Çok iştahsızım kızlar hiçbir şey yiyemiyorum resmen zorla midem de bulanıyor ama kusamıyorum var mı yaşadığımı yaşayan ne yapacağım ben böyle daha 6 haftalığız 😔😔
Birsen2906 Sudee9 yemeye odaklanırsan yemek zorunda hissedersen yiyiyemezsen yemek istemiyorsan açlığını bekle sürekli enerji harca midenin açlığını hissedersin..
Esraadem Sudee9 ilk haftalarda bende öyleydim her gün ağlıyordum resmen canımın bile çok istediğini yiyemiyordum aç geziyordum resmen sonralardan geçmeye başladı ama şükür şimdi duramıyorum 😄
Gkc123 Ben de 9 haftalık olacağım 6.haftadan beri senin gibiyim iştahsız ama çok aç🙄.hiç bir şey yiyesim gelmiyor yemezsem tansiyonum düşüyor..ilerleyen haftalarda geçer diyorlar inşallah deyip bekliyorum o günleri.😕
Aysun1990 Aynı sorun bende de var 7 haftalığız. Çubuk kraker yiyorum kusmamı önlüyor. Yemek yesemde çıkarıyorum az yiyip hafif seyler yiyorum
Busra-akcam 8 hafta 5 günlük hamileyim 🤰🏻 hızla kilo veriyorum hiçbir şey yiyemiyorum su bile içemiyorum sürekli başım dönüyor midem bulanıyor