Kizlar 10 gün önce sezeryanla doğum yaptım ve estetik dikiş yaptılar bugün dikişimin başlangıç tarafında şişlik oluştu zeytinden biraz daha büyük ve bıçak batması gibi acıyor şiş kızarık ve içi iltihap olmuş gibi korkuyorum tekrar cerrahi bir müdahale yapiyorlarmi daha önce başına gelen varmı