Eylul2797_ benim asistan bir arkadaşım bundan yana çok isyandaydı babasının annesinin adı şerifeymiş diğer 2 ablasına tek isim koymuşlar bana gelince ölmüş bana iki isim yapmışlar diye. Bilmiyorum tercih meselesi ama yaşayan ya da ölen birisinin adının tekrar yeni doğan bir çocuğa verilmesi bana uygun gelmiyor. Her birey yeni bir birey olarak geliyor isimler birbirinden bağımsız olmalı. Banada anneannem yüzünden ikinci bir isim verilmiş yok bir ismi daha olsun kuranda da geçsin adı diye diye Nida’yı eklemişler(neden karışıyorlarsa anlamış değilim) Her iki ismimde kullanıldığı için(tüm anne ve baba tarafı Nida bilip seslendiğinden) 18 yaşımda sildirmede yapamadım🤦🏻♀️Dediğim gibi tercih meselesi kişilern ama ben asla ikinci bir ismi kullanmayacağım şimdi oğlum Uraz nasıl tek isimse ilerde bir kızım daha olur ya da bir oğlum daha olursa onlarda tek isimli yapacağım.