Esra8861 Arkadaşlar 12 haftalık gebeyim,su zamana kadar sürekli mide bulantılarım oldu ve devam ediyor . Kusmuyorum ama sürekli bulantım ve herşeyden tiksinmem var meyve hariç 😫 et ürünü balık felan aylardır yıyemedım . Benım gibi olan varmı arkadaşlar , ne zaman geçer bu durum iştahla yemek yemeyi özledim 🙁
arkesophia Esra8861 16.haftadayım daha yeni yeni geçmeye başladı 4 kilo verdim bende ama günde 4-5 kere kusuyodum inşallah bir an önce geçer sizinde çok zor bişey
SevimErcis 13 haftalığım ve 11 kilo verdim bulantılar yüzünden geçmiyor gibi geliyor bana da. Umarım en kısa zamanda geçer 🙏🏻
Setenay 4.ayımdayım geçmedi tam gaz devam. ama kg çok vermedim. Zorla da olsa yiyorum geri çıkarıyorum istemsiz. Sanırım o yüzden