Hey123 29+0 oldum maşallah şükür çatlamadım henüz. 🧿 lierac kullanıyorum göğüsten dizime kadar hergün. İlk gebelik. Daha ileriki haftalarda çatlar mıyım acaba? Çatlayanlar kaçıncı haftada çatladınız acaba?
Senemunlu Hey123 ilk gebeligimde 21. Haftamda catladigimi farkettim. Ama neler neler kullaniyordum. Catlamayi gorunce daha cok surdum. Ama catir catirr çatladm:D:D biraz genetik galiba
Ipek0z Hey123 37+4teyiz hala çatlamadım 8 gün sonra doğum var çatlamadan bitiriyorum inşallah hamileliği💁🏻♀️ tabi şu süreçte kafamda biraz çatlak oluştu ama ona da kremmiş yağmış fayda etmiyor 🤪🤪💃💃
BirMuallime Hey123 ben de bu güne kadar yoktu sürekli kontrol ediyorum ama bugün küçük bir çatlama gördüm gerisi gelir heralde 27+1 bu arada 😔annemde teyzelerimde varmış genetik diyorlar belki olmaz bende diyordum ama başladık bakalım inşallah çoğalmaz
Hey123 Ipek0z 😂😂😂 ayy inanmıyorum bende bir an ciddi ciddi düşünüyorum kafamız niye çatlıyor ki diye.
Hey123 BirMuallime benimde annemde var çatlaklar ama o bişeyler sürmemiş krem falan ve çatlamış. O yüzden genetik mi değil mi bilmiyorum. Benim bacağımda bir kaç tane ergenlikten kalma çatlak var. O beni korkuyor. Ergenlikte bile çok kilo değişimim olmamasına ragmen böyle olduysam şimdi nasıl olurum acaba diye
BirMuallime Hey123 benimde bacağımda vardı 😔bi ara ani kilo aldım verdim belki karnımda olmaz dedim ama inşallah sizin olmaz benim de artmaz
Leylaalin 19 haftadan sonra göbeğim de oldu çatlak kremi yağ kullandım ama yinede çatladı onun dışına bi yer çatlamadı
Ccff3435 Hey123 21+3 günlüğüz. Hindistan cevizi yağı kullanıyorum hiçbişeyim yok şükür inşallah olmaz
Ftmasanli Hey123 36+1 olduk ama şükür çatlama vs hiç bişey olmadı bnde. Bi kaç defa bebe yağı kullandım kantoron yağı falan ama düzenli değil sonra bıraktım ona rağmen çatlağım yok
Busgktp Hey123 23+5 haftalığım henüz şükür benim de çatlağım olmadı ama tenim çatlamaya müsait maalesef 😞 genç kızlıgımdan beri basenlerimde çatlak var. Burada okudugum kadarıyla ne kadar krem yağ kullanılırsa kullanılsın teniniz müsaitse çatlıyor 🤭
Ftmmtl Bence genetikle alakasi yok annemde felan yok mesela teyzelerimdede aynisi ama bende catladim iyice yaglandigim halde karnim catlior ve hala yag kullandigim halde 🤭
Teacherr Hey123 biz de 29+0 olduk bugün 🥳 Henüz çatlamadım ben de ama asıl son haftalarda oluyor diyorlar badger kullanıyorum ben de
SutlacimiYedimmiBen Hey123 31+1 haftalik hamileyim ikinci gebeligim onceki beyaz catlaklarim var yenisi olusmadi o kirmizi mor olanlardan