Bugün tetonoz iğnemizi Allah’ın izniyle kazasız belasız olduk. Başta çok ağrım olmadı ama bi kaç saat sonra ağrım oldu. Buzla da kompleks yaptım hafifledi. İğneyi sol kolumdan yaptılar, sola da yatıyorum 🤦 Üstüne yatan sorun yaşayan, yaşamayan var mı? Nasıl tecrübeleriniz oldu bu süreçte 😏