Minnosannem12 daha çok mevsim meyvesi yemeyi seviyorum ☺️ hamileliğin başında en çok üzüm ve mandalina yedim. Muz, nar, kivi, cennet hurması, portakal, armut, elma, ayva sık sık tükettiğim meyveler 🤗 çilek bi kez aşerdim bi de bugün markette görünce aklıma düştü yine aldım 😂