ZeyHus33 kako da süt de ayrı ayrı gaz yapar. Ama şöyle de birşey var, baktığınızda bir çok şey gaz yapıyor zaten. Ben gaz yapmasın diye yemedim yemedim sütüm az oldu ve yine de kızımda gaz oluyordu. Sonra bıraktım, herşeyden azar azar yedim, yine gaz oldu😂 gazlı bir bebkse yemesenizde gaz oluyor maalesef. Birde 13 gün daha gaz oluşumu için erken bir dönem, genelde 15-20. Günde gaz olayı başlıyor.