rosatue yoğun evet ben problem yaşamadım ilkinde de şimdi de çocuk doktoru muz orda Berkan bey oğlum 7yasinda onla büyüdü şimdi bebeğim de ona goturuyorum ben sezeryanla yaptım anestezi doktoru Hüseyin bey di ilk doğum da şimdi de mükemmel o da sünnet de doruk da yaptırdık genel olarak memnunum hastaneden