Kızlar bu durumu yaşayan var mı ?
Çevremdeki hamile arkadaşlarım hiç yaşamamışlar 🤷
Kasıklarda baskı olacağını biliyorum, fakat her sabah idrara sıkışık olduğum için lavaboda iki büklüm kalıyorum bebeğim kasıklarımın arasında yatıyor 🤦 bütün sertlik orada birikmiş bunu bu şekilde anlıyorum. O ordan çıkana kadar acıdan kıvranıyorum bugün 18. Haftaya girdik maşaAllah haraketli yavrum hiç durmadı ama çok toplanıyor bir yerde 🤦 yarın işe gideceğim bugün izinliydim de çektim ama kasada ve 7:30 saat ayakta bulunuyorum beni tedirgin eden bu 🙄 ( 2 gündür sabahları yaşıyorum bu sorunu fakat bugpn bütün gün yaşadım)