Kızlar 33 haftalık hamileyim pamuğum normalde aşırı hareket eder ama dünden beri hareklerinde bir yavaşlama var bugün kontrole gittim nts de bile o kadar yavaştı ki hemşire açmısınız bende evet dedim ellerinle karnına uyarı ver dedi. Normalde çok hareketli bir bebek ama anlamadım normal mi acaba hareket var ama yavaş yani