alininannesiii ben de o haftalarda öyleydim ve gerçekten midem yanıyordu ama bulanmıyordu, sanki 6 aylık hamileymişim gibi karnım şişiyordu ama bir süre sonra indi, gaz olduğu için maden suyu içersen faydasını görürsün inşallah 🤗 sıkıntı etme, bebeğin sağlıklı olsunda bunlar geçer inşallah 🥰