Duygus97 merhaba geçmiş olsun. bu kısalma olurken hiç belirti vermiyor mu? Bugüne kadar zaten kanamalar nedeniyle progestan kullanıyorum, rahim uzunluğumda bir sorunum yok her gidişimde uzunluk iyi diyorlar ama 22+5 im, bebek hareketlerini şimdi her yerde hissediyorum bazen kasıklarımda bazen harekete bağlı olarak sanki vajinama doğru. Birkaç gündür de yine kahverengiye dönük akıntılarım var, idrar yolları enfeksiyonu diye düşünüyorum ama böyle rahim uzunluğu konularını okuyunca tedirgin oldum. Belirtisi hiç mi yok acaba birdenbire kısalıyor mu böyle