Elifberk hiç özel yediğim bisey yok inan herseyi yiyorum haftada balikmis et miş tavukmus öyle özel bi programlamam yok 🙏🏻muz her gün yerim 1 er avuç veya 5 tane falan ceviz leblebi tuzlu fıstık (evde kuruyemis ne varsa onu yerim) karni bahar yemeği yaparim küçük bi parça onu tek başıma yerim eşim yemez zaten 😁 haslama yumurta bazen sabah tüm kahvaltiliklari ekmek arası sandviç yaparız yani sahsen ben programlama yapınca bebek kilo almiyo ama ne bulursam yediğimde her hafta böyle doktorun karşısında şok oluyoruz yediğim hersey ona yariyo sabah bide akşam yiyorum yani bide her saat veya her dakika yediğim bisey de yok inan programlayinca bebek bence kilo almıyo bide hemen yemeği yiyip kalkmıyorum mideyi dinlendirerek yiyorum aksam 8 de yemeğe oturduk mesela ben kalkıyorum masadan saat 9.30 da😁😁😁😁belki buda yariyodur