Ben de korkuyorum hatta daha 7 haftalıktım doktoruma ben sezaryen olcam dedim. Doktorumda önemi yok ne istiyosan o olur dedi. Benim korkum bi kardeşim normal doğum olduğu için beyin felci geçirdi ve 8 yaşında öldü, sezaryen olsaydı şuan yaşicaktı. O yüzden hiç riske atamam. sezaryenle doğuran da anne oluyo. Kimseyi dinleme sen ne istiyosan o. Ben kimseyi duymuyorum bile. Dedikleri gibi kolaysa kendileri doğursun. Başkasına burunlarını sokmasınlar.