GokceKaratasAcar Sizlerde ne gibi sikayetler var. Bende fazlasiyla bel agrisi ara ara sanci ve kahverengi akinti var 😖
aysegul1414 GokceKaratasAcar normal akntm var adet olcakms gibi ağrılarım arada çok şiddetli olyo uykusuzluk bendede var malesef gündüzde kafamı kaldıramıyorum artk zaman geçmiyo sanki😕😕
GokceKaratasAcar Ummu_gul Bugun doktora gittim alttan muayenede etmedi olur boyle dogumun yaklasiyor diyor sadece acilma var mi yok mu bilmiyorumm 😖
Ummu_gul GokceKaratasAcar Anladim canim valla bnde cati muayenesi olmadim da bazen gelio hatta nisan zannettim korktum arkasi gelmeyince rahatlamıştım sikma canını bisey olmaz inşallah 🤗🤗
Defnegeninannesi Benimde bel sırt karın agrım çok saat gecenin 4ü hala uyuyamadım😞36+5iz doğummu yaklaştı nedir son 3gündür ağrım çok özellikle karnımda
GokceKaratasAcar Defnegeninannesi Allah yardimcimiz olsun gercekten zoorr anne olmak uyku simdiden bizlere haram oldu
Ummu_gul Defnegeninannesi aramizda bi gün var resmen beni anlatmissin hic yatamiyorum karnim agrio sürekli benimde 😞
HilalKavak Merhaba bende aşırı kaşınıyorum tüm tahliller yapıldı bişey çıkmadı ama kaşıntıma bi çare bulamadı doktor ne yapsam geçmiyormuyku yok morel sıfır ellerim ayaklarım yanıyor kaşıntıdan böyle bir durum yaşayan var mı
GokceKaratasAcar HilalKavak kasintiyi ilk defa duydum ama her hamilelik farkli iste rabbim sifa versin canim
Sinemm HilalKavak benimde kaşıntı oluyor doktorum ilaç verdi hem uyutuyorda hergun değil çok kasinirsam kullanıyorum bebeğe zararı yokmuş adı xyznal