Nazmel Zeyna27 canım dün değerlendirdik. Bugün de değerlendirmem de kalite açısından sıkıntı olur mu? Daha önce bir düşüğüm birde kimyasalım oldu.
Zeyna27 Nazmel canım bugün yumurtlama olduğu için 3 gün değerlendirmelisin en temiz olanı ulaşacak yumurtana zaten