Sevgili anneler ve anne adayları ben tüp bebek ile hamile kaldım embriyo transferinden bu zamana kadar (21 haftalığım ) oksopar kan sulandırıcı kullanıyorum ve bu iğne kullanımlarından sonra normal doğum yapılamadığını duydum bu doğru bi bilgi mi ve doğuma kadar bu iğne kullanılıyor mu sonuçta pıhtılaşma ile ilgili bir sorundan değil sırf tüp bebek tedavisi ve gebeliğinde mi kullanılıyor