35rabia hayat Hastanesi’nde yıllar önce yengemlerde yaptı genel olarak iyi diye biliyorum ama tesadüf mü bilmiuorum hep sezeryan oldular umarım siz sağlıkla istediğiniz şekilde güzel bir doğumla kucağınıza alırsınız doğuma eş kabul ediyorlar mı ya da fotoğraf çekimi var mı biliyor musunuz