Ayseenurk Kızlar yarın bebeğim 9 günlük oluyor ve yenidoğan çekimi yaptiricaz. Aranızda yaptıran var mı yanıma neler almalıyım neler laizm oluyor hem kendim için hem bebek için tecrübelerinizi fikirlerinizi bekliyorum acil
momtobe8 Ayseenurk mama😀 huzursuz olabiliyor bebekler çekimde. Uyumaları için bolca emzirmek yada mama vermek iyi oluyır. Mama tabii daha uzun süre uyutuyor.