21 haftalığım kanda lökosit üst sınırı 10 ken 14 çıkmış benimki . Yarın doktoruma yazacağım. herhangi bir şikayetim de yok aslında hafif akıntım var ama ciddi bi problem olduğunu düşünmemiştim. Tavsiyeleri olan var mı ne yapabilirim? Dr antibiyotik mi yazar acaba 😔