Ecemyy 5 haftalık hamileyim ama kasıklarım çok kötü sancı oluyor normal dediler ama uyutmuyor bile beni napmalıyım sizce ?
Esmay Ecemyy bende ayniyim canm bgun kan verip ogrendim 5+3kanama ve siddetli agri olmadgi surece normal dedi doktor eger dayanlmayacak bi agri olursa kadin doguma gozukmemi soyledi
mlkkk Ecemyy kanama lekelenme olmadıkça normal yapabileceğiniz bişey yok malesef genelde 8den sonra geçer
Aysobaciniz Ecemyy benimde öyleydi kramplat sancılar ayaklarınızı sıcak tutun haftalat ilerledikçe geçti. Kanama olmadıkça korkmayın dedi doktor bana normalmış yani yapcak bişe yok
Ecemyy Esmay benim bazen şiddeti çok artıyor dayanamıyorum randevum 29 martta doğru düzgün bi doktor bulamadım ne yazikki
Redpepper Dayanilmayacak gibi mi nasil siddeti o onemli doktorunuz normal diyorsa endise edecek birsey yok benim de ilk haftalarda olmustu
Sena1208 Bende 6 haftalığım aynı durumdayım malesef ki . Çok can acıtmayan ama sürekli devam eden rahatsız edici bir ağrı. Doktorum ilk aylarda regl benzeri ağrı olması normal dedi ve hiç birşey önermedi. Sadece çok şiddetli ağrı ve kanama olursa gel dedi.