Açıklıga hiç baktırmadım 39+5 haftalıgız suan cuma günü sunı verıcem dedı doktor ama hiç acılma yoksa sunı sancıyla dogururmuyum acaba ara ara sancım oluyor ama az oluyormus doktor öylr söyledı sezeryan olmak ıstemıyorum acaba hiç acıklık olmadanda sunı sancıyla dogum yaparmıyım.