Denizim sarya21 ben 35yasindayim hicbir riskimiz cikmadi insallah saglikla alacagim kucagima 37.haftadayim,texbiri elden birakmamak lazim ama olacaksa bisey 20 yasinda olsanda olabilir ,benim ogretmenim 47 yasinda dogurdu hicbir sorunu olmadi
sarya21 Sunu ben 36 yaşındayim ikinci gebeliğim yaptırmadım ikili test Allah sağlıkla doğurmayı nasip etsin
Kelebek29 Yaş 36 2. Hamileliğim 2li ve 4 lü tarama yaptırdım anne riski çıkrı ama şuanda çok iyiyiz 26..haftada 980 gr.. normal doğum istyorum bakalım
sarya21 Maşallah hanımlar herkes sağlıkla doğursun ya birşey canımı sıkıyor aslında sıkmaması gerektiğinin farkınadayım ama hangi dr a gitsem yaş nedeniyle risk grubundasınız diyorlar ama söylme şekli rahatsız edici
Bannesi sarya21 Banada yaptılar onu, eşimde tutturdu amniosentez diye şükür temiz çikti. Oğlum 8 günlük oldu🙏😊 darısı senin başına cnm
sarya21 Amin Allah razı olsun ben ikiliyi de yaptırmadım dr bir sıkıntı durumunda aldırmayacaksan yapman şart değil dedi şimdi eşim istersen 3 lü yaptır diyor ama çok kararsızım kafa karışıklığı yaşamak istemiyorum o da saygı duyuyor asla baskı yapmıyor..
Kelebek29 sarya21 bence yaptırma çok istersen 4 lü yaptır. Benm doktorum 38 yaşında doğurmuş korkma diyor doğacaksa olacaksa kimse engel olamaz bende de riskl çıkmıştı anne riski.diyor kızı şuanda galatasaray lisesin dereceyle.kazanmış durumda onun için takılmıyorum artık ben