koalababy esra572 ben nerdeyse 300 basamaklı merdiven indim cıktım 38+7 yim tık yok gelesi yoksa gelmiyor yani
Tugbakrc7_ simsek92 benimde 38de sancılarım çıkmıştı canım 41.hafta oldu hala yok 😆 sabret zamanı vardır bebek anne karnında gelişimini tamamlasın.Benim doktorum hep bekletti yine gelmedi kendi sancımla artık Çarşamba günü suni sancı verecek
Ayssmom Hurma boşuna yeme yürüyüş yap squat yap sıcak duş al ama karnına tutma suyu beline tut ( bu arada ben de daha doğuramadım bugün 39 olucaz )
Ayssmom simsek92 yani istersen ye ama bi yararını görmüyorum ben görmedimde hamileliğimin başından beri yedim artık bıraktım 😂😂😂
koalababy Smyy00 ilişkiyi sordum ben dr dedi ki doğum üzeri enfeksiyon kaparsın evet sancıları başlatıyormuş ama risk almayalım dedi
Smyy00 koalababy korunarak ilişkiye girin o zaman, ben çok doktordan duydum ilişki kolaylaştırıyor diye, korunsanız bile genede açılmayı kolaylaştırır bence
koalababy Smyy00 korununca bir anlamı kalmıyormuş biraz açık yazıcam ama sancıyı başlatan meni de ki bir maddeymiş.. Tabi korkmasam yine de korunaklı olarak denerdim 😇
monnas Ayssmom valla ben de görmedim faydasını ilk hamileliğimde. o kadar yedim, yürüyüş yaptım vs ama 41 de geldi kızım. bu sefer ne hurma ne yürüyüş. bekliyorum bakalım ne zaman canı isteyecek bu kızımın 😂🙈