38+5 olduk canim bugun gariptirki akintim kesildi ve lavaboya girdigimde makata baski oluyo sanki ayy dogum yaklasti mi die bi korkar oldum adet olcakken olurdum oyle agriyla gelirdi adetim persembe sezeryan gunumuz ama bizim oglan beklemicek mi acaba 😂