Sariovahande Merhabalar kizlar 32 haftalık hamileyim başından beri hep düşüktü tansiyonum 9/6 10/8 ama bugün doktor kontrolünde 13/11 çıktı eve geldim takip yap dedi doktorum 14 lere çıkıyor normal mi sizce ?
Hd8 Sariovahande tansiyonunu takip et yüksek devam ederse ara direk . Tansiyon ilacı başlatıyorlar canım
1a2a- Sariovahande bende 34 haftaligim tansiyonum hep yüksek çıkıyor doktor takibe al dedi ve ilaca baslatti ilaca rağmen yuksek olursa erken alirim bebegi dedi
Vahide-azra Hayır canım, kadın doğumcular 14 olmasından hiç hoşlanmıyor bence doktorunla görüş Allah korusun gebelik zehirlenmesi falan olmasın önlemini al, Allah yardımcın olsun🙏🏼
Sariovahande Vahide-azra muayene yapıldı çok şükür herşey iyi dedi ama takip et dedi tuzlu da yemiyorum neden böyle oldu merak ettim
Sariovahande Oglumveben34 yok vermedi takip et dedi düne kadar hep düşüktü tansiyonum tuzlu vs de yemiyorum niye böyle oldu muayenede de herşey normal çok şükür
Oglumveben34 Sariovahande benim yüksek çıkıyor lan sulandırıcı içiyorum tansiyonu dengelesin diye. Yüksek tansiyondan korkuyor doktorlar. Normal doğum yaptırmam böyle giderse dedi bana
Vahide-azra Sariovahande işte canım vücut kendisi yükseltiyor o yüzden takip et demiştir bildir doktoruna da belki ilaç fln verir
Sariovahande Oglumveben34 yarın kan ve idrar testi yaptır dedi ona göre başlayalım ilaca dedi inşallah normale döner çünkü ben de normal.dogum istiyorum
Damla0735 Bende 26 haftaligim tansiyonum hep 14/8 cikiyor yaklaşık 1aydir. İlk devlette farkedildi sonra kendi doktoruma söyledim özelde kendisi olcturdu 15/8 çıktı kan idrar testine gonderdi. Sonuçlar temiz cikinca 2hafta sabah akşam takip istedi cuma günü gidicem ama iki haftadır hemen hemen hep 14/8 cikiyor ama bende hiç belirti yok ne baş dönmesi ne başka bişey
Sariovahande Damla0735 bende de hicbisey yok muayenede tansiyon alınca farketti doktor bakalım inşallah tahlillerin temiz çıkar yarın sağlıkla alalım kucagimiza
Sudemom Damla0735 aynı bende sizin durumunuzdayım 21 haftalıgım tuzsuz yedıgımde 12-7 şimdilik boyle devam dedı arada cıkıyor ınıyor 14-8 lere
Damla0735 Bayanlar benim içim.hic rahat değil bu ilaca rağmen halen 15/8 yada 16/8 görüyorum doktoruma söyledim bana dediği panik yapma tansiyonu tetikler ilaca aynen devam. ama aklım almıyor böyle dahada yükseliyor dusmeyecekse neden kullanıyorum sizce doktor değiştirmeli miyim yoksa güvenmeli miyim. Özel olmasına rağmen bugüne kadar ne kiloma nede tansiyonuma bakılması belkide başından beridir böyleydi tansiyonum
Sudemom Damla0735 Damla0735 başka doktorada gorunmek fıkır almak iyi olur aslında Hd8 aminnn inşallah rabbim şifa bekleyen herkese şifa versın inşallah 🤲