incininannesi Kızlar BİM’in bebek bezinin küçük numaralarını kullandınız mı hiç ben ilk kızıma iki yaşından sonra kullandım ama yeni doğan ve küçük numaraları nasıl olur bilemedim kullanıp memnun kalan varsa tecrübelerinizden yararlanmak isterim