Rumrum canım ben de senin gibiydim, sabretmekten başka çare yok. Bulantılardan ağladığım olurdu. Buzdolabını açamazdım. Tam olarak 14. Haftada geçti. 1 aydır rahatım çok şükür. Beta hcg hormonu vücudunda düştükçe belirtiler de azalacak. Sabır canım, bir de zencefil kaynatıp iç, kraker yer, yeşil elma da bana çok iyiydi. Mercimek çorbası sa içebilmiştim o dönemde. Öyle idare et. Merak etme bebişin besinsz kalmıyor. O alıyor senden alacağını;)