segoseco 31 +2olduk esyalarını daha yıkamadım çocugumun 🤣🤣sizler neler yaptınız hastaneye nasıl cantayla gitceksinizz kendımız için de alacakmısınız canta😍Bu arada doğum 5mayıs🤲
Kbryagci38 segoseco ben 32+0 daha dün hazırladım çantamı . Bir valiz bebeğe bir valiz kendime ama küçük valizler tabiki . Doğum en son 10 Mayıs gözüküyor ama bana nisan sonu gelecekmiş gibi geliyor hayırlısı artık 🥰
Minikasya segoseco Benim 29 da herşeyi hazırdı canım. Ufak bi valiz hazırladım. Ne olur ne olmaz sonuçta sende bitir bence. Benimde 7 mayıs🤲🏻