Gunes_84 Canım anneler anne adayları iyi akşamlar ❤️ Hamileyken Sırt üstü yatmak sakıncalı mı bilginiz var mı acaba? Kordon dolanır falan diye duydum ama doğruluğu nedir?
BirMuallime Gunes_84 canım kordon dolanacağından değil ama kan dolaşımıyla alakalı hatta YouTube de bir video vardı bununla ilgili. Sırt üstü yattığımızda bebek bir damara baskı yapıyormuş ve kan dolaşımını etkiliyormuş varis ve hemoroid e neden olabiliyormuş bir de bebeğe giden kan akışında sorun olabiliyormuş diye biliyorum o yüzden sağ ya da sola özellikle sola yatmak öneriliyor diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin.
Gull_94 Gunes_84 onerılmıyo evet bıkac gecedr kendımı sırt ustu uyurken bulup hemen soluma donuyorm 😇
Gunes_84 BirMuallime ben gece uyurken sırt üstü uyuyamam zaten ya sağ yada sola yatarım. Ama işten gelince televizyonun karşısında sırt üstü yatıyorum saatlerce değil tabi :) ondan merak ettim
zeynepylmz Ben detaylıda yaşadım bu durumu uzun süre sırt üstü kaldım muayene uzun sürüyor malum.Tansiyonum düştü bayıldım doktorum bebeğe zararlı değil ama anneyi etkiler demişti hatta bununla ilgili video paylaşmıştı izleyebilirsin Ali Ekiz İnstagramda
BirMuallime Gunes_84 kısa süreli sorun olmaz diye düşünüyorum ben de gece uyandığımda kendimi bazen sırt üstü yatarken buluyorum☺️
zeynepylmz Gunes_84 kendini kötü hissedersen hemen doktora söyle canım müdahale ediyor ben söylemedim 🙈