Bugün ayrıntılı ultrosona girdim kilodan dolayı bazı yerlerini göremedim dedi neyse öğleden sonra doktoruna göster dedi gittim bu seferde uzman doktora çıktım oda zor gördü heryeri güzel fakat alnında ödem oluşmuş dedi.. Ağlamaktan bi hal oldum. Belki konusamama, kansızlık kan uyuşmazlığı gbi bişeyler olabilir dedi belkide ben tam göremedim veya gelip geçici bi ödemdir dedi. Ben iyi tarafını düşünemiyorum böyle olupta sonradan düzelen var mı veya düzelmiyosa ne gbi bi sorunlar olabilir lütfen akıl verin.. Ben düşünemiyorum daha fazla napacagım…