mucizem721 Merhaba arkadaşlar 13 haftalık gebeyim yaklaşık 3 saattir sağımda solumda damar atması gibi birşey oluyor acaba bebek hareketi mi ya birde ilk gebeliğim çok heyecanlandım ama çok erken değil mi ? Bu durumu yaşayan var mı ?
happypregnant29 mucizem721 çok erken daha ben 19da çok çok az tam olarak 21 de falan hissettim Bağırsak hareketleri olabilir daha minicik çünkü 😍
Mervegnlts mucizem721 Canım benim benimde ilk gebeliğim 15.haftadan itibaren hissetmeye başladım 20lerden sonra da tam hissettim. 13 haftalık için henüz hareketleri duymak için çok erken eğer çok zayıfsanız belki mümkün olabilir ama sanmıyorum bağırsak haraketleri olabilir🤗 sağlıkla gelsin bebişlerimizz🥰
mlkkk mucizem721 muhtemelen damar atmasıdır bebeğin hareketlerini hissetmek için çok erken daha çok güçsüz ben 21 haftadayım bazen bebek mi damar mı ayırt edemiyorum 😊
Sermec27 mucizem721 bebek hareketi değildir damar atmasıdır 25 haftalık hamıleyım ben bile 3 saat hissetmiyorum ilk harekekt pıt pıt olur ve 2 3 sanıye sürer en fazla yaşadıgın nabız atması canım 🥰
mucizem721 Mervegnlts yaa inşallah sağlikla alalim inşallah o kadar sabırsızlanıyorum ki uzun sürdü ama damar atması gibi bı aşağıda bı yukarda atıyor arada balon patliyormus gibi oluyor 🙈🙈🥰🥰
happypregnant29 mucizem721 insan o haftalarda merakla bekliyor her hareketi o sanıyor ama az daha sabredin bende öyleydim şimdi 25 haftalık olduk her gün hissediyorum çok güzel his 😍
mucizem721 mlkkk çok uzun sürdü ama 4 saat oluyor pıt pıt arada balon patlarmş gibi oluyor neler oluyor içimdeeee 😅😅🙈🥰
mucizem721 happypregnant29 yaa herşeyi merakla dört gözle bekliyorum hayatımın en güzel süreci Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla bir avazda doğurmayı nasip etsin . Rabbim tüm kadınlara anne olmayı nasip etsin inşallah 🥰
Mervegnlts mucizem721 Hmm damar atması da olabilir canım doğru 🤗 ben şimdi 27 haftalığım maşallahı var miniğin boks maçındaymış gibi tekmelerini duyuyorum inan çok güzel ve özel bir his 🥰🧚♀️ daha sende duyucaksın annesi o günleri de göstersin Rabbim mutluluk verici😍
mlkkk mucizem721 o zaman gazdır o canım bu haftalarda kese büyüdükçe organları sıkıştırıyor o yüzden ileri ki zamanlarda gaz problemi yaşayabilirsin
happypregnant29 mucizem721 amiin inşallah güzel süreçler bunlar. Ama bu seferde azıcık hareket etmese endişeleniyor insan hele ben hemen ağlıyorum😄
ikincimucizemmmm mucizem721 bende öyle canım oturduğum yerde kalp gibi seyerme oldu iki üç kez belki ikinci hamileliğim olduğu için erken hissetmiş olabilirim ilkinde 18. Haftada hissetmiştim