Gzmmhmmd Oglum olacak Allahin izniyle isim konusunda cok kararsizim gerci ben sadece yekta olmasini istiyorum ama esimi ikna edemedim ☺ sizce Asaf mi asil mi ☺
Elcnerdgn Asaf biraz daha iyi gibi ama bence 2side pek güzel değil bence ama tabi sizin kararınız. Yekta bunlardan kat kat iyi
Gzmmhmmd Elcnerdgn yok sanki dunyada hic isim kalmamis😊 hic biri icime sinmiyor bu gidisle karar veremeyecez ya