mmk01 aslında pahalı değil ben Genesiste gidiyordum doğum için konuşmaya gittik bana
1- normal olursa farklı sezeryan olursa farklı fiyat olacagni
2- eğer mesai saatleri içerisinde dogurursan doktorun doğuma girer yoksa acilde kim varsa o girer. Mesaiden snra olursa ve doktorun gelsin dersen fiyat farklı
3- eğer haftasonu doğum yaparsan ve doktor gelsin dersen fiyat yine farklı
Yani tam ticaret tüccarlar ben şok oldum Memorial da normal sezeryan fiyatı aynı ve olursa olsun doktorun giriyor doğuma ve inan ki bu kadar fiyat farkıyla memorial ile aynı oluyor arada 200-300 oynuyor