Sedaaakurul Mardin’de bu standartlarda bir hastane yok maalesef. Bizim de özel sağlık sigortamız var o yüzden ücret de çok az ödüyoruz. Böyle bir imkan varken iyi bir hastane olsun istedik. Zelal hocayla daha önce doğum yapan tanıdıklarım var onlar çok memnundu, onlar önerdiler hocayı. Ben de şimdiye kadar çok memnunum inşallah böyle gider doğum sonrasına kadar ☺️