Ben de Perşembe günü sezeryan doğum yaptım.doktorum doğuma gelmeden önce sezeryan korsenle gel yürüyüşünü onu takip yapacaksın dedi.medicalden aldım cırt cırtlı bir korse.dogumdan sonra ilk yürüyüşte taktık, geceleri hariç hep takıyorum.sisligimin günden güne azaldığını görüyorum, bugün kontrolum vardı her şey yolundaydi çok şükür