SimayLina Baharymk biz de bugün 38+2 olduk. Ya birşey sorucam tahmini doğum tarihin ney birde belirtilerin varmı yavaş yavaş ?
Baharymk 12 gün kaldı dio progrmda. Tahmini 20si fln olması lazım. Sancılar var ama geçip gidiyo bşka belirtide yok. Nst de sancı çıkmyo maalesef😞😓