Malesef idrar yolunda bir sıkıntı oluyor böyle olduğunda benimde bu şekildeydi. Çalıştığım için biraz tuttum sanırım ondan oldu. İdrar testimde bakteri çıktı 1 ay önce kadar birdaha tutmadım ve su miktarını 3 litreye kadar arttırdım herhangi bir ilaç önermedi doktorum tekrar tahlil yaptırdım 2 hafta sonra normal değerine döndü