37+2 yim çok afedersiniz 2 gündür mahvolmuş durumdayım ishal olmuşum hele bugün her yarım saatte bir WC ye zor yetişiyorum sabah kahvaltıda bi domates çay yedim akşam da pilav salata fasulye dokunacak bi şey de yemedim
son haftalarda ishal kötü diye duymuştum sizce ne yapmalıyım