Merhaba 24+4 deyiz,bugün şeker yüklemesi yaptırdık,3 aşamalı kan aldılar ilk kan alımında 83 ikinci kan alımında 84 üçüncü kan alımında 52 çıktı değerlerim,doktorum hipoglisemi olduğumu söyledi acil bir diyetisyen ile görüşüp beslenme takvimi oluşturmamı söyledi. Böyle bir durum yaşayan veya yaşamış olan varsa nasıl bir yol izlediniz yardımcı olur musunuz?