rabia_12 Bu sene bu cinsiyet değişikliği moda sanki kızlarrr. Bilmem kaçıncı haftada kesin erkek yada kız çıkıp sonra değişenler var mı acaba merak ediyorum. Bize erkek denildi ama burda çok gördüm değişeni sizde nedir durumlar kaçıncı haftada kesinleşti
Kuzularm rabia_12 kiz gibi denildi sonra erkek gibide dedi doktorum enson tekrar kiza benziyo dedi suan 34+5 olduk kiz diye biliyoruz bakalim
Minik_kalplim_ Bebek anne rahmine düştüğü andan itibaren cinsiyeti bellidir biz ileriki haftalarda görürüz sadece cinsiyet değişmez ki sadece doktor yanılmıştır.
Yenibirannee Haftamda yüksek ihtimal erkek dedi 16. Haftamda galiba yanıldık kiz bebek dedi ama ters duruyodu durusu pekte musait degildi 😂😂 baska doktora gitsem mi diye düşünüyorum 16+4 uz